Notitieboekjes
van Juup

Van onze opdrachtgever kregen wij de vraag, kunnen jullie een mooi logo maken voor een nieuw product van ons. Wij zijn op onderzoek gegaan naar het product, de markt en de doelgroep. Een product moet immers tot leven komen. Daar was Juup.

“Juup is er voor jou!”

Juup moet geladen worden bij de consumenten. Dat begint met een sterk karaktervol logo. Het logo is een soort krabbel van Juup zelf. Juup is de mysterieuze man, de binder misschien wel, die achter de boekjes schuilgaat, de boy next door of de onbereikbare droomprins, wat jij wilt. Je kent Juup alleen van zijn handtekening en zijn gezellige boekjes. Het is aan de consument zelf om hier een karakter bij te schetsen in de beleving. We gaan dan ook geen beelden laten zien van mensen, want dit gaat ten koste van de objectiviteit.

Juup wordt overgoten van vrolijkheid, vrolijke notitieboekjes die vooral de oneindige mogelijkheden laten zien van de te combineren kleuren. En daarnaast kan je jouw Juup zelf samenstellen zoals je je notitieboekje het liefste wilt!

Wil je meer weten over dit project of ben je benieuwd naar wat Oneseventwo voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met Kim den Ouden.

Meer weten?

Wil je meer weten over deze case of ben je benieuwd naar wat Oneseventwo voor jou kan betekenen mbt een nieuw huisstijl?

Neem dan contact op met Kim den Ouden